W dokumentach tych zawarte są kwoty, które nie odpowiadają realnemu zużyciu energii, a które przerażają mieszkańców miasta. Niejednokrotnie przekraczają wartość miesięcznych dochodów ich rodzin. Dlatego burmistrz zaapelował o zakończenie nękania mieszkańców Łęczycy rachunkami
– Pomimo komunikatów i deklaracji o wiedzy o zaistniałej sytuacji, za którą odpowiedzialna jest awaria systemu po stronie Energa Obrót, do mieszkańców naszego miasta wciąż trafiają błędne wezwania do zapłaty. Choć dziwi kilkumiesięczny czas trwania awarii, to jednak można zrozumieć, że usterka systemu jest obiektywnym wytłumaczeniem dla błędnie wystawianych rachunków i wezwań do zapłaty. – wyjaśnia Jakub Pietkiewicz, pełnomocnik burmistrza ds. komunikacji społecznej i promocji. – Nie można jednak zrozumieć dlaczego firma Energa Obrót nadal rozsyła błędnie wystawione faktury, a w ślad za nimi wezwania do zapłaty. Proces fizycznej wysyłki błędnych dokumentów powinien zostać wstrzymany niezwłocznie po wykryciu awarii systemu.
Zawyżone faktury to dla wielu osób niepotrzebny i niezawiniony stres. Burmistrz Lipiński apeluje również o przeprowadzenie skuteczniejszej akcji informacyjnej w taki sposób, by dotarła do mieszkańców naszego miasta. Bazowanie na aktywności własnych klientów oraz na komunikatach na stronie internetowej - dodatkowo błędnie adresowanych jedynie do mieszkańców obszaru płockiego i słupskiego, z którym mieszkańcy Łęczycy leżącej w województwie łódzkim się nie utożsamiają - jest w opinii Burmistrza Miasta niewystarczające, zwłaszcza gdy wiele osób starszych z reguły wcale nie korzysta z Internetu. Władze miasta czekają na działania Energi podjęte w związku z apelem i ewentualną odpowiedź na apel Burmistrza Miasta.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?