Praca czeka na osobę, która ukończyła 21 lat, posiada co najmniej średnie wykształcenie, legitymuje się obywatelstwem polskim oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Kandydat nie może też być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, powinien też cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Pozostałe wymagania to co najmniej roczny staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego, sprawność psychiczna i fizyczna oraz uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Ponadto kandydat powinien znać przepisy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o strażach gminnych i kodeksu wykroczeń, być komunikatywny i umieć pracować w zespole, posiadać wysoką kulturę osobistą, znać obsługę komputera, posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym i bardzo dobrze znać topografię miasta Łęczyca. Dobrze by było, gdyby posiadał też prawo jazdy kat. „B”.
Praca czeka na jedną osobę. Wymagane dokumenty kandydaci mogą składać do 22 marca 2017 r. do godziny 15.30. Więcej szczegółów w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Łęczyca
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?