Na spotkaniu z władzami powiatu, przedstawicielami gmin oraz włodarzami Uniejowa i Kłodawy najwięcej czasu poświęcono zbliżającym się międzynarodowym targom. Regiony Turystyczne "Na styku kultur" odbędą się w dniach 24-26 lutego w nowej hali Międzynarodowych Targów Łódzkich. Nie zabraknie tam stoiska powiatu łęczyckiego i promocji Centralnego ŁUK-u Turystycznego.
- Nie może być targów turystycznych w Łodzi bez ŁUK-u - mówi Jacek Ziółkowski, wiceprezes stowarzyszenia.
Targi obejdą się jednak bez "szlachcica" Boruty. Mimo że projekt, na który urząd miasta dostał dofinansowanie, i który zakłada m.in. drukowanie materiałów promocyjnych o słynnym diable, Łęczycy i jej historycznych okolicach, wystartował 15 stycznia, nikt w łęczyckim magistracie nie wpadł na, wydawałoby się, oczywisty pomysł, żeby promować projekt i szlachcica na tak znaczących w regionie targach promocyjnych.
- Rok temu wiodącym elementem był Tum, który obchodził jubileusz 850-lecia konsekracji archikolegiaty. W tym roku naszym flagowym "produktem" będzie Uniejów - informuje Andrzej Malinowski, prezes ŁUK-u.
Strategia promocyjna województwa łódzkiego na najbliższe lata skupiać się ma na projektach ponadregionalnych.
- Powinniśmy stworzyć taką strategię, która ukaże wspólne elementy naszego regionu, i którą będzie można wpisać do tej wojewódzkiej - przekonywał Józef Kaczmarek, burmistrz Uniejowa.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?