Ankieta satysfakcji klienta w urzędzie w Bełchatowie
Każda osoba, która załatwia jakieś sprawy w Urzędzie Miasta w Bełchatowie wypełnić może ankietę związaną z oceną obsługi petentów w magistracie. Jest ona anonimowa. Jak mówią urzędnicy, udzielone odpowiedzi podpowiedzą czy w obsłudze petentów należy coś zmienić, usprawnić, ulepszyć.
- Najlepszym miernikiem sprawności urzędu jest ocena wystawiona przez klienta - mówi Katarzyna Kleczyk, zastępca dyrektora Wydziału Organizacyjnego w bełchatowskim magistracie. - Dlatego zależy nam na opiniach osób, które korzystały z urzędowej obsługi. To właśnie dzięki opiniom mieszkańców zmodyfikowano m.in. pracę urzędowej kasy. To właśnie z ankiet dowiedzieliśmy się, że klienci woleliby, aby urzędowa kasa pracowała dłużej, że cieszą, że coraz więcej urzędowych spraw można załatwiać online. Dlatego zachęcamy mieszkańców, aby wypełnili wspomnianą ankietę satysfakcji klienta.
Ankietę można wypełnić w wersji papierowej lub elektronicznej. Dokument otrzymać można w punkcie obsługi interesanta w siedzibach urzędu. Wypełnioną trzeba wrzucić do specjalnej skrzynki.
By wypełnić ankietę elektronicznie, trzeba wejść w baner „Ankieta satysfakcji klienta” na miejskiej stronie www.belchatow.pl. Swoją opinię można wyrazić zarówno zaraz po załatwieniu konkretnej sprawy, ale też w dogodnym miejscu oraz czasie.
Pytania nawiązują m.in. do tego co załatwialiśmy w urzędzie i z jaki efektem, jakie były źródła pozyskiwania niezbędnych informacji, ocenić możemy też podejście i sposobu pracy urzędnika. W skali od 1 do 5 ocenić możemy uprzejmość pracownika, szybkość, terminowość i skuteczność działania. Każdy może też przedstawić sugestie i oczekiwania w związku z załatwianiem spraw w magistracie.
Atak migranta na granicy. Ranny polski żołnierz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?