Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Boruta już nie diabłem, lecz szlachcicem

Agnieszka Jędrzejczak
W niedzielę rozpoczyna się realizacja projektu, który ma wypromować Łęczycę i zachęcić turystów do odwiedzenia grodu Boruty. Urząd Miasta wykorzysta do tego celu postać, kojarzoną wyłącznie z Łęczycą. Chodzi oczywiście o diabła Borutę, w projekcie zacnie nazwanego "szlachcicem".

Projekt "Szlachcic Boruta marką Łęczycy i Województwa Łódzkiego" będzie kosztować ponad 311 tys. złotych. Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wyniosło prawie 265 tys. złotych. Za te pieniądze Urząd Miasta chce wypromować markę szlachcica Boruty.

- Będziemy produkować gadżety, wydawać mapki, legendy, przewodniki, ulotki, a wszystko to oczywiście poświęcone Łęczycy i Borucie. Dodatkowo planujemy promować projekt podczas kolejnej edycji "Łęczycy w Barwach Jesieni", Sejmikach Staropolskich oraz w każdą niedzielę lata o godz. 11.11. Pojawimy się także w mediach - opowiada Bogusława Dyjaczyńska, zastępca kierownika ds. promocji miasta.

Projekt realizowany będzie do 30 czerwca 2013 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leczyca.naszemiasto.pl Nasze Miasto