Starostwo łęczyckie tylko w tym roku wyda blisko 65 tysięcy na materiały biurowe, usługi pocztowe uszczuplą zaś budżet jednostki o ponad 71 tys.złotych. Papier, akcesoria do drukarek, długopisy, pióra, segregatory, spinacze , teczki do dokumentów - to materiały , które dla 71 urzędników zatrudnionych w starostwie są niezbędnymi akcesoriami w pracy.
Czy urzędnicy mają jakieś wytyczne dotyczące zużywania materiałów biurowych? W jaki sposób starają się oszczędzać? - Jeśli chodzi o zużywanie materiałów, to jest ono uzależniona od ilości i rodzaju załatwianych spraw - tłumaczy Ireneusz Barański, sekretarz łęczyckiego starostwa. - Staramy się jednocześnie, aby korespondencja wewnątrz urzędu odbywała się głównie drogą komputerową.
Duże wydatki na materiały biurowe ponosi też łęczycki magistrat, który zatrudnia 67 urzędników. Usługi pocztowe będą kosztować tu blisko 76 tysięcy, a materiały biurowe to wydatek ponad 35 tysięcy złotych.
- Wszystkich urzędników obowiązują ograniczenia zużywania materiałów biurowych - wyjaśnia Krzysztofa Łuczak z Urzędu Miasta w Łęczycy. - Zgodnie z powszechnie obowiązującymi wytycznymi i normami, mogą oni korzystać z nich tylko w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?