W pierwszych dwóch dniach dla profesjonalistów i branży przeprowadzono wiele rozmów zachęcających biura podróży do uwzględnienia w swoich ofertach przyjazdowych Łęczycę, Uniejów, Kłodawę, jak i innych członków ŁUKu.
Podczas następnych dni stoisko łęczyckie cieszyło się sporym zainteresowaniem wśród potencjalnych turystów indywidualnych, którzy z lekkim zaskoczeniem odkrywali atrakcje i ciekawostki ze środka Polski.
O randze Tour-Salonu niech świadczy osobisty udział przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Izby Turystyki i ponad 30 tysięcznej grupy odwiedzających. Międzynarodowe Targi Turystyczne w Poznaniu po raz kolejny pokazały, że udział w nich to jedna z form umacnianie wizerunku Centralnego ŁUKu Turystycznego w tym i Łęczycy, informowania o nowych ofertach, a z drugiej strony zwiększenia potencjału turystycznego i zainteresowania regionem.
Źródło: Urząd Miejski w Łęczycy
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?