Konkurs ogłoszony został przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi i dotyczy marketingu i promocji produktów i marek regionalnych i lokalnych. Urząd miasta informuje, że trwają przygotowania do podpisania umowy o dofinansowanie.
Całkowita wartość projektu to prawie 312 tysięcy złotych. Kwota przyznanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej wynosi ponad 264 tysięcy złotych, co stanowi 85 procent wartości zadania.
Projekt realizowany będzie już w latach 2012-2013. Ma on na celu wypromowanie marki turystycznej Łęczycy, opartej na walorach dziedzictwa kulturowego oraz tożsamości regionalnej naszego miasta.
Efektem realizacji unijnego projektu ma być lepsza promocja Łęczycy i umocnienie wizerunku Szlachcica Boruty, jako sztandarowej wizytówki naszego miasta.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?