Taką informację przekazał w czwartek Witold Stępień, wicemarszałek województwa, który spotkał się z przedstawicielami PKP Polskie Linie Kolejowe w sprawie realizacji rządowej inwestycji kolej dużych prędkości.
Łódzki odcinek osobnej pary torów, którymi pociągi będą mknęły z szybkością 350 km/h z Warszawy do Poznania i Wrocławia, będzie przebiegał pod ziemią od ul. Widzewskiej przez dworzec Łódź Fabryczna do dworca Łódź Kaliska. Dalej tory zostaną poprowadzone do Kalisza, gdzie rozwidlą się na dwie linie - do Poznania i Wrocławia. Rozpoczęcie budowy planowane jest w 2014, a zakończenie w 2020 roku.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?