„Tydzień z Internetem" to akcja, w której uczestniczą nie tylko biblioteki, ale i instytucje, mająca na celu pokazanie możliwości, jakie niesie za sobą Internet. Każdego roku akcja ma inny wydźwięk. W tym roku z możliwości zgłębienia tajników nowych technologii cyfrowych skorzystało 41 osób.
- W tym roku motywem przewodnim było selfie, czyli temat związany z tym, jak wykorzystywać zdjęcia nie tylko do bezmyślnej zabawy. Dzieci mogły się np. nauczyć jak przerabiać te zdjęcia w różnych programach - opowiada jedna z bibliotekarek.
W tegorocznej internetowej kampanii, w czterech spotkaniach wzięły udział trzy grupy wiekowe - dzieci, młodzież oraz seniorzy. Dzieci miały okazję poznać ciekawe aplikacje, służące nie tylko do zabawy, a starsza młodzież mogła zapoznać się z programami, które mogą im w przyszłości pomóc lepiej odnaleźć się na rynku pracy.
Głównym zadaniem kampanii było włączenie w świat cyfrowy osób, które mają niewielki kontakt z Internetem lub w ogóle do tej pory z niego nie korzystały.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?