Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mieszkaniec Łęczycy czuje się oszukany. Przez pół roku miał mieć darmowe kanały, a już ich nie ma

Mateusz Lipiński
Mateusz Lipiński
Jeśli zdecyduje się pan na korzystanie z naszych usług, przez 6 miesięcy będzie miał pan darmowy dostęp do wszystkich kanałów przez nas oferowanych - tak zrozumiał promocję Vectry jeden z mieszkańców Łęczycy. Historia Bogdana Kosteckiego pokazuje, że sprzedawców trzeba dokładnie wysłuchać, a umowę należy czytać w całości.

- Ostatniego dnia października kupiłem dekoder za 10 zł i powiedziano mi, że będę miał darmowy dostęp do pakietów tematycznych nawet przez pół roku - mówi Bogdan Kostecki. - Tymczasem wyłączono je po 5 tygodniach.

Grupa Vectra to drugi pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy w Polsce. Obsługuje aż 787 tys. klientów w 164 miastach na terenie całego kraju. Odwiedziliśmy biuro Vectry w Łęczycy, gdzie zasugerowano nam, że pan Bogdan musiał źle zrozumieć zasady promocji, albo zasłyszał taką informację od osób trzecich, nie związanych z firmą. Skontaktowaliśmy się więc z rzecznikiem Grupy Vectra, który przedstawił podobne stanowisko.

- W Łęczycy nie obowiązuje promocja, dzięki której abonenci mogą przez 6 miesięcy za darmo korzystać z usługi telewizyjnej. Prawdopodobnie źle zostały zinterpretowane informacje na temat tego, że przez okres 6 miesięcy nie zmieni się dotychczasowa opłata za korzystanie z usługi w momencie przejścia z telewizji analogowej na cyfrową - tłumaczy Monika Żelazko z Biura Public Relations Grupy Vectra.

Rozżalenie wielkiego sympatyka piłki nożnej wzrosło, kiedy okazało się, że nie może oglądać meczy ukochanej drużyny. - Chcę tylko żeby Vectra wywiązała się z tego, co mi obiecała i przywróciła dodatkowe kanały - stwierdza Bogdan Kostecki.

- Włączenie pakietów dodatkowych polega na tym, że każdy wydawany dekoder cyfrowy jest ustawiony w trybie Pre View. Oznacza to, że ma włączone wszystkie kanały, jakie mamy w ofercie. Natomiast po około miesiącu uprawnienia na Pre View wygasają i klientowi włącza się pakiet, na który podpisał umowę. Jest to praktyka stosowana w całej sieci i nie ma takiej możliwości, żeby te kanały zostały przywrócone bez zawarcia na nie umowy. Natomiast pakiety i kanały, które w okresie jednego miesiąca były dostępne bez uiszczenia opłat, zostaną przywrócone po podpisaniu umowy, za którą oczywiście będzie pobierany abonament - wyjaśnia tymczasem Monika Żelazko.

Przed siedzibą Vectry w Łęczycy spotkaliśmy kolejnego klienta, który narzekał na problemy z odbiorem programów w pakiecie podstawowym.

- Ten problem może być wynikiem usterki technicznej. W takiej sytuacji awarię należy zgłosić w dziale pomocy technicznej. Wówczas sprawdzimy, co zakłóca odbiór. Jeśli zachodzi taka potrzeba, pracownicy infolinii kierują do mieszkania abonenta serwisanta Vectry w celu sprawdzenia usterki na miejscu, dokonania poprawnej instalacji urządzenia lub usunięcia awarii - odpowiada Monika Żelazko.

Dane bohatera artykułu zostały zmienione.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na leczyca.naszemiasto.pl Nasze Miasto